höll på ti glömm mina julklappar!

gumoron
ja vakna just, hehe sjusåvare kallar man mej.
Ja men mina julklappar va då.
ja fick en sånhe perus nokia touch. Vit
Och så fick jag :
Harry Potter och de vises sten (DVD)
Harry Potter och hemligheternas kammare (DVD)
Harry Potter och fången från azkaban (DVD)
Harry Potter och den flammande bägaren (DVD)
Harry Potter och halvblodsprinsen (DVD) ( femman va slut så den fick ja int. )
Och Harry Potter och dödsrelikerna (BOK)
Och så fick ja en Playstation 3 som jag delar med min brorsa, fast tittar no mest på film :p
+ 80 € som ja ska shoppa o ha kul med! Men nu ska ja börja fixa mej ska ti stan idaa och senn senare på bio :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]