En vecka senn jag bloggade sist omg..

halå. Föråt för den sega uppdateringen (;
Men jag lever fortfarande. Under veckan som gått har jag varit rätt mycket sjuk oså. Oså har jag också bihålsinflammation oså har jag haft ögoninflammation men den har dragit nu men som sagt bihålorna lider.
Missade alla träningar förutom en den här veckan ueeeeeh, varför?? :'(
Men ialf igår var det fredag då åt jag lite godis satt och läste harry potter och chillade på twitter :D ..
Och dagens planer blir Duo träning och senn till stan med Tiasöt <3 :)
Ha en bra daa alla! Inga bilder nu för att jag sörjer alla datorer som min familj äger alla ha typ gått sönder, så ska tvingas vara på en halvtrög jobbdator som min pappa tagit hem till os :) smått störande.
hejs

love




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]