SPORTLOV/BARNMAT/MUMS

hej, ursäkta för att jag inte hann blogga något igår, eller kommer jag ihåg rätt?
jo, tror jag gjorde det, men ialf igår sovde jag och Malin över hos Etta. Riktigt kul hehe, och så fixade vi lite planer.
Däremot har mina känslor för ridningen kommit tillbaka och jag bara vill komma nära en häst och ridaaaaaa...
så ska kanske till stallet någon dag och rida eller så :) Kom annars just hem från stan med en Cheap Monday tröja (Vit) och lite barnmat nam. Åt just en barnmats burk jetee gott och ska typ äta en fastlagsbulle fast jag inte borde men dom är sååå goda<3 Imorgon far sötetta och sötmalin till Sverige så jag kommer inte träffa dom förrän Tisdagen i'm sad. Men ska typ besöka gymmet och Farmor under tiden som dom är borta ;p hejdå<3
minvänsommar


Etta

woot de fook, vi kommer ju på tisdaag tillbaakkaa? :)<3

hej förrästen så dedä Austin Powers flickon hette Fook Yu o hon har en tvillingsyster som hett typ Fook Mi :PP

pösspöss gorilla<3

2011-02-26 | 14:34:54 | http://ettass.blogg.se/
Etta

ganska pr00 , hödu i have a new header , check it out biaaatch ;) <3

2011-02-26 | 14:56:07 | http://ettass.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]