Torsdag

hej :)
en sak jag kanske borde berätta nu är att jag bor i Finland (;
Men jag reser till Sverige åtminstone en gång per år, oftast med min vän Nea som sitter här me mej nu :)
Och så kanske ni borde veta att jag är bara 12 år om ni trodde jag var äldre ;)
Men ialf, så kom just hem från skolan ska hitta på nånting med Nea här idag (;
haha, och Nea kom med i mina HP blogg planer så ska väll försöka få den i ordning eller nånting sånt (:
nån som vill fixa en gratis design jag kan tyvärr int betala sådär bara eftersom dom flesta bor i sweden.
Men ni får ju såklart skriva sådär made by lr nåt liknande :)
bjuder på en somrig bild (;


Johanna

Hur kommer det sig att du bor i finland men att du skriver så bra svenska? :)

2011-01-13 | 23:51:55 | http://spesiell.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]