what da?

hej. Ja tid för att blogga har jag inte mycket av men ska försöka klara mej med den tid jag har (;
Kom just hem från dansträningar eller klockan 16:30 hade jag en dansträning till 18:00 och sedan en dansträning till från 18:00 till 19:00, haha invecklat? Men ialf det var första gången på House och det var riktigt roligt.
Och idag på morgonen vaknade jag med kaos utanför mitt fönster det hade snöat hela natten alla bilar var helt nersnöade 3 m höga högar överallt så man bli ju liksom lite w00000t??
Men jag köpte också en tröja vid dansskolan idag, svart långärmad med aprikos färgad text ;)
kameran vill int fungera riktigt som jag vill idag, texten e e aprikosfärgad.
haha.
sitter och lyssnar på spotify och ska snart ta en dusch.
Har också planer för att starta Dagens Blogg om jag hinner (;





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]