08032011

hej
shanå, min uppdatering var då inte värst bra men nu skall jag påriktigt sluta tjata om uppdatering.
Det här är fan en sorts dagbok så om jag läser min blogg i framtiden kan jag ju inte hålla på snacka om uppdateringen utan hur jag har det i livet o va ja håller på med liksom (;
Så ja jag kan väl säga att i förrgår var jag med Wilma en stund sedan for jag till Fillo och var där med Emmi & Fillo då och senn senare kom Sandra dit <3 kulkul, vi så på one missed call ;) och igår så var det en helt basic skoldag och efter skolan till Etta. Och senn hem och ät och sådant. Och idag skoldag, haha, jag är med i något sorts elevråd eller vad ska man kalla det ?! o; och ja vi ska skaffa nya sånadera ''leksaker'' till skolgården, lågstadiet *suck* -.- men det bar väl helt nice. Och efter skolan Stafettkarnevals uttagningar gick väl sådär i 80 m blev jag riktigt nöjd är inte den snabba personen ;) och i 600 m sträckte jag däremot min akillessena jävla nice alltså. Och det gjorde ju smått ont så jag blev tvungen att skippa dansträningen (: och senn for jag hem min kära mama hade bakat pizza mums så jag åt och sånt och sen så bor de av ti Etta med cykel >8) haha typ första gången iår? o; men nu kommer det några gamla bilder från Söndagen ;)
däremot så var tanken att fota en facebook profilbild men det blev det inget av med.
Det var nog mest Wilma som paparazzi fotade mej, en hel del bilder för sjuka för att läggas upp ;p
OBS!
Nu har jag verkligen bestämt mej för att gå ner i vikt uusch, hatar att vara SÅHÄR fet.
Så nu ska fettet försvinn (; jag vill ha platt mage smalare ben (;
här kom de ett långt inlägg med mycket text och lite bilder, hoppas ni är nöjda haha :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]