Iso-Syöte tomorrow

halåj :)
vaker updatering aså
Idag var skolan okej fick jätte mycket huvudvärk då vi skidade ;s
Och idag fick vi höra att det inte är säkert för nån att slippa in på engelska linjen :( ojnej påriktigt jag blir nervös och det känns som att hela den här engelska linjen grejjen känns som att den bestämmer min framtid.
Men ialf nu är jag hos Etta och jag tycker ni ska ta och checka in vår nya blogg som vi gjorde i förrgår (:
EEANDEN.BLOGG.SE. <- Check it out. Imorgon skall jag med familjen till Iso-syöte slalomslalom, snowboard chilla. Iår tar jag med min dator ;) Så snart skall jag börja ta mej hemåt så jag kan packa inför morgondagen :)
hejs





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]