oh god

Engelska Linjen test imorgon, oh shit.
Och har liksom helt glömt bort att träna på det. äääääh, e så rädd att jag är för dålig på engelska ;s
Men ja ialf dagen > skolan, vänta vid koti pizzas toalett i typ en halvtimme, bussen till stan med Etta Wade & Emil B. äta på Subway. Chilla i Intersport. Dro iväg till dansen med Etta. FM träning i en och en halv timme. senn House träningar i en timme. Och nu hemma. Btw, det går riktigt bra med min nya ''diet'' haha :)
Men ialf är på god väg ;) Men nu ska jag typ börja sova.
Har jag fått något fel men är riktigt sugen på en riktigt Basic blogg ?! o; men det fixar jag senare om jag orkar eller vill ha det då mera haha. see ya

haha<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]