oops!

ojdå, förlåt men uppdatering här bra nej.
Men min vän Etta fick mej att bli glad för min blogg, haha Etta sa att de e roligt att läsa min blogg fö den e som så Ellen style eller nånting liknande haha :D Men ettasöt är en gris<3 skojosido. Men ja har varit vid stallet i två dagar och ridit på sötettas sötponnysar. Men idag blir det inget stallfaras;) men imorgon om det blir ridtävlingar för Alexandra Ettas storesyrra så blir det typ lite stall en stund (: men som sagt har sportlov nu och njuter som fan ursäkta. haha, inte min stil att säga ursäkta :DDDDD men de e inte fint att svära speciellt inte i Filles omgivning. heh.
men är hos Etta nu och då blir det ju typ ingen bild eller nånting måste jag nog hitta på åt er :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]