SAMELIN KOMMER PÅ BESÖK

hej :)
har just tagit en varm dusch ;)
har planerat att börja spara pengar till endera en iPad, en System Kamera, en iPod nano, eller kanske en Macbook Pro haha :D nu just har jag 20.60 € så haha haju komi långt. Och nu ska jag vara barnvakt åt min syrra i en och en halvtimme och förtjänar 5 € ;p Annars så har min dag varit chill, vaknade ju hos Malin och fick en dundergod frukost! Ojhärre vilken kock dendä Malin. Och sedan drog vi till Kipinä duo-dansträning gick väl bättre men det är fortfarande vissa små saker att jobba med ;) Senn kom min kära mamma och hämtade mej och förde mej till en skola var jag skulle ha en till FM dansträning ;) där träffade jag min kära vän Etta<3 Och senn for jag hem. Och så har jag bara chillat. Och snart kommer samelinsöt på besök (: vi ska typ äta hälsosamt och se på film chilla gå ut och gå prata vara seriösa och skratta och vara riktigt omogna :) snart kommer hon så måste dra ;)
hejs
iiik, ingen bild





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]