GRATTIS WILMA! <3

Idag fyller min kära Wilma år :) <3
Jag har typ känt henne hela livet senn 1 års åldern så man kan kalla det hela livet. Vi har många små halvroliga minnen som våra kära mammor är tvungna att påminna oss om exakt hela tiden! Våra familjer e typ BF eller nå ja ha int lyckats fatta dedä ennu ;pp Men ja jag och wilma har typ vari best friends jätte länge nu har jag inte på det sättet träffats regelbundet men ialf så jag kan ärligt säga att hon är fortfarande en av mina bästa vänner ast vi inte träffas ofta. Vi har så många minnen och nu har vi 12-13 år lång historia om allt vi har varit med om tillsammans.
Förra hösten var våra familjer i Turkiet tillsammans det är nånting jag aldrig kommer glömma! Grattis Wilma och vill bara säga att du är en urhärlig person och att ditt kalas ägde!!<33
sori för en dålig bild!


wilma

Ellen, tack du e underbar!

Och jaa våra minnen är oslagbara och väldigt trevliga...

loveu♥

2011-04-09 | 10:43:34 | http://aboutwilma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]