FLASHING LIGHTS

älskar början på den låten, och vuxna FM gruppen dansar till den och det ser jätte coolt ut :)
Dagen har spenderats på dansträning och hos etta .
På dansträningen hände det en äcklig sak en Julia i gruppen steg på nåt konstigt sett och hennes knäskål for urled så den va på högersida om knäet usch de va hemskt. Senn for jag hem och tog sedan cykeln till Etta vi chilla hela dagen lång och städade och fixade på vår nya blogg som vi skall ha tillsammans. Jag tror den får premiär imorgon eller i övermorgon är inte riktigt säker ;) men nu ska jag börja sova lite haha :)
för längesenn, sommar





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]